Am ajuns si eu astazi prin regie, pentru a doua oara. Ce a fost nou fata de data trecuta a fost faptul ca am vazut cum arata o camera din camin ( de baieti). Nu pot spune ca e rau, dar mai bine ma abtin. I-am zambit frumos Habibei mele cand m-am intors ACASA! 🙂
Nu cladirea si nu mediul conteaza, cat faptul ca am avut ocazia sa aud niste discutii intre baieti demne de toata mama psihanalizei ( da, am fost la un etaj plin de exemplare masculine). Erau si cateva fete, care fie aveau camerele prin zona, fie erau pierdute pe acolo. Si cate nu au auzit urechiusele mele despre acele gagici mai bune sau mai putin bune…si pentru a nu stiu cata oara mi s-a confirmat faptul ca barbatii sunt de N ori mai barfitori decat femeile… Doar ca ei nu constientizeaza asta! Se considera a fi barfa doar ” ce fusta ti-ai mai luat?”, „uite-o pe Moni ce fund mare are!” sau „parasuta aia din grupa 10 si-a pus silicoane; oare cat or fi costat?”. Bine ma, dar „ah, ce-as rupe fusta aia cu dintii!”, „ce fund bune are aia!” sau „frate, ce balcoane are aia!” ( si asta curatand un pic limbajul si limitandu-ma doar la aceste cateva afirmatii ) nu e tot barfa?! Aaah, e doar relatare si impartasire de opinii… 🙂
All in all, sunteti funny, ma baieti. Mie chiar imi face placere sa mai stau in mijlocul vostru cateodata si sa aud ce mai debitati. Poate pe voi va plictiseste sau va enerveaza un grup de fete care in care se chicoteste si se vorbeste mult, dar voi chiar sunteti fascinanti! ( cel putin pentru mine). Ce mai barfiti nou? 😀