Cat traim, invatam; that’s for sure! Nu stiu ce treaba are asta cu mine, pentru ca sincer, eu nu invatz niciodata din greshelile mele (sentimentale) :”>. Deci, cat traim, gresim; cred ca asta se potriveste mai bine de 1000 de ori…
Am iesit cu fetele azi, la un shopping ( nu ma intereseaza ca lu’ Habiba nu-i place bluza mea, eu o ador), la o barfa ( nu mai iesisem de mult). Nici macar nu a fost nevoie sa trag aer in piept ca lumea, m-a lecuit frigul de afara. E o senzatie foarte tare, you know… imboshcanata cu fular, geaca, manushi, casti si toate cele, cu geanta atarnand neglijent dintr-o parte in alta si atenta fiind la ghetza de pe jos. By the way, s-a deschis sezonul la cazaturi cu Habiba😀. De cand eram in generala, mergem pe strada una la bratzul celeilalte, si cum ea este mai inalta, are ocazia „sa conduca”. Evident, fiind mici si proaste si de-abia lovindu-ne de lumea asta, de baietzi si de fond de ten, habar nu aveam ca o fata e frumoasa si sexy si cu o pereche de cizme mai zdravene. Si normal ca nici o cizma frumoasa nu avea aderentza…asa ca am luat cel putzin cateva trante bune in fiecare iarna, dar IMPREUNA, pentru ca nu ne dezlipeam una de cealalta…Asa e intr’o prietenie: cand cade una, cade si cealalta; se ridica una, se ridica si cealalta ( la propriu).
Si anul asta, here we go again! :> Chiar azi eram sa ne varsam de doua ori, chit ca nu mai avem 12 ani :”>. Dar de data aceasta, se pare ca Habiba este cea care va aluneca in toata splendoarea ei, pe burta, in mijlocul bulevardului tomis, cu mine langa ea, of course ;;). This one is for her, ‘cause there she goes again! >:D<