Azi dau share la un premiu primit de la surioara mea mai mica – Twisted Chocolate 🙂 ( imi cer scuze acelora care mi-au acordat si ei premiul, stiti ca eu le vad mai greu :”> ). Si o sa ii dau si eu share mai departe si de data asta, am sa si nominalizez. Dar cred ca premiantii mei ma vor injura, pentru ca odata cu The Sexiest blog ever award, vine si o leapsa, pe care am primit’o si eu la randul meu de la Lilu – 15 albume care mi-au placut mult. Si eu chiar am sa incerc sa mi le aduc aminte pana si pe cele mai vechi si am sa fiu sincera! La fel imi doresc sa fie si Alinutza, Andrei, Cami, Carbonaru, Delia, DianaEmma, Grapefruits, Hime, Hubbis, Machiaveliq, Malli, Nice si Dragos, OanaClara, Rox, Un nou sens,Sinsdesign.

1. Andre – Noapte de vis ( v’am spus ca o sa fiu sincera 😆 la vremea lor, chiar mi’au placut).
2.Vama veche – Am sa ma intorc barbat
3.Vama Veche – Nu am chef azi
4.Vama Veche – Vama Veche
5.Vama – Vama ( v’ati saturat de Vama asta, nu? 😆 eu nu! )
6. Britney Spears – Britney ( sa nu-mi spuneti ca nu v’a placut, ca nu va cred!)
7.Britney Spears – In the zone
8.Aerosmith – majoritatea, mai ales cele din 1990 incoace. Nu mai are rost sa vi le enumar, este o intreaga discografie 🙂
9. Michael Buble – Crazy love
10. Michael Buble – Call Me Irresponsible
11. Meat loaf – Bat out of Hell 2
12. Sixpence None the Richer – Divine Discontent
13. Sixpence None the Richer – Sixpence None the Richer
14. Madonna – Celebration
15. Lady Gaga -The Fame & The Fame Monster

Si ca bonus, mai dau astazi share la ceva :). Este vorba despre un link, pe care l-am primit aseara de la Habiba. Articolul este lung, dar merita! M-am gandit toata noaptea la el, am avut chiar si unele vise, azi-dimineatza l-am recitit. Cuvintele ei imi sunt foarte cunoscute, cred ca stateau sa izbucneasca si din mine dar nu le-am dat ocazia. „Asta-i scris pentru mine” m-a lasat speechless.