Pai sa ne spuna Loryloo!😆 Iubita, ai auzit de doctorul Nicolae Bacalbasa? Trebuie! O natziune intreaga cred ca il stie!
Eu l-am cunoscut relativ tarziu, recte de-abia azi, in timp ce urmaream stirile pe Antena 1. Reportera tocmai incepea o stire despre Pastele Blajinilor transformat in Pastele Betzivilor. Tot primind de pomana pahare cu vin, oamenii n-au putut sa refuze si s-au cherchelit grav; cei mai slabi cu duhul au lesinat pe morminte sau au fost luatzi de ambulantze si dusi la spital. Aici se afla domnul doctor Bacalbasa care declara foarte ironic si calm ca „betzivanii au fost raspusi, domne’!”, pe un ton gen ” oastea romana a fost rapusa, soldatzii au murit la datorie!”, adaugand si faptul ca aceasta zi plina de alcool a fost ca o „selectie naturala” ( doar cei mai puternici supravietzuiesc)😆 . Acum va intreb: cum sa nu razi cand auzi asa ceva din partea unui mare medic?!
Am cautat pe net si am gasit mai multe reportaje din Galatzi, iar declaratiile domnului doctor sunt nelipsite! ( „Bautura e mai tare decat sexul!”)

Omul este atat de tare incat a aparut si la Cronica Carcotasilor!😀 ( eu am aflat asta de curand, poate voi stiati deja :”> ). Si ca sa-i fac reclama si mai mare, mi se pare mie asa ca, miercuri pe Antena 1, in cadrul emisiunii „Te pui cu blondele?”, vom avea onoarea de a asculta ironiile domnului doctor Nicolae Bacalbasa. Haaaai, ca tre’ sa va placa!