Mai cititi o data titlul – cam asta este treaba cu Constanta. Urmeaza sa ma duc acasa maine, dar sincer, nu stiu daca o sa am ce vedea.
Imi citea Habiba presa zilele trecute ( da, asta se face la noi in casa – ziare, reviste, stiri, mondenitati, politica, scandal, cultura; pe scurt, multe articole) si am ramas amandoua cu gura cascata cand am aflat ca doua cluburi din cale afara de fitzoase au fost demolate recent pentru ca nu aveau autorizatie de constructie. Unul dintre ele este Bellagio si celalalt esteeee….tobeeee…surle si trambiteeeee….suspaaaaans….BAMBOO!!😆 Da, chiar celebrul Bamboo, casa tuturor pitzipoacelor din oras si din toata tara, mai ales pe timp de vara.
Inca nu imi vine sa cred… adica Bellagio ca Bellagio, a fost construit la inceputul sezonului, dar Bamboo, care are o notorietate fabuloasa si care e deja un club mega consacrat pe litoral, cum sa fie ridicat ilegal?! S-au tinut atatea concerte acolo, au urcat nume mari pe scena aia…unde se mai duc VIP-urile noastre anul viitor?!:lol: Si una peste alta, acum o saptamana sau doua, a ars si Cafe del Mar din temelii. Am mai vazut in seara asta la Pro Tv un reportaj despre alte terase incendiate, dar nu stiu sigur daca erau din al meu frumos oras.
Se pare ca asupra Mamaiei s-a abatut un blestem crunt. In cateva saptamani a suferit lovituri puternice, care sigur o vor afecta pe viitor. Asta daca nu cumva Mazare al nostru e baiat destept si trage el cateva sfori ca sa o puna pe picioare…Acum pe bune, nu sunt eu mare amatoare de cluburi si de betzii pana dimineata, dar pe timp de vara, toata celebritatile respirau distractia si destrabalarea din Mamaia. Anul asta am mers destul de rar ( dar bine!), bac-ul si admiterea m-au tinut ocupata. Chiar ma gandeam ca la sfarsitul primului an de facultate o sa ajung disperata la mare, dar se pare ca nu prea voi mai avea unde…:)