Aflandu-ma in vizita pe la vecina mea Camelia, am aflat si eu de SuperBlog 2010. Si mi s-a parut interesant si da, sunt hotarata sa particip macar. Sunt constienta ca ma aflu de-abia la inceput si ca exista bloggeri muuult mai buni decat mine, dar incercarea moarte n-are!
Cu ce se mananca acest concurs? Pai e simplu: se desemneaza cel mai bun blog al anului. Perioada de inscriere este intre 1-30 septembrie, iar perioada de desfasurare 1 octombrie – 1 decembrie. Mai multe detalii nu stiu nici eu, dar pentru cei interesati, dati un click aici ca sa aflati mai multe.
Deci da, anuntz cu surle si trambite ca ma voi inscrie. Si va sugerez si voua sa faceti la fel! Nu aveti nimic de pierdut, poate doar de castigat. Eu stiu ca am la blogroll numai oameni talentati, ale caror articole sunt interesante, amuzante, speciale si care ma fac mereu sa ma reintorc. Asa ca nu va sfiitzi, ca aveti cu ce, dragii mei! Le urez mult succes celor care s-au hotarat deja sa participe, dar si acelora care au de gand. Ii tin pumnii stransi Cameliei, pe care sper eu sa o vad cea mai buna bloggeritza a anului!🙂