Aflu si eu intamplator de la o prietena ca azi este nu stiu ce meci important, campionat, Munchen, Milan…stuff like this. Si am aflat relativ tarziu, stiti? Vroiam si eu azi sa ies la un suc cu un baiat, invit unul, invit doi…refuza trei! „Ce dracu?! – mi’am zis – Atat de nasoala sa fiu?!” . Dar nuuu! Ei au meci in seara asta
Nu ma, noi fetele nu ii intelegem pe ei. Oricat am spune ca ne lasam prietenii sa mearga la meci, oricat am spune ca nu ne deranjeaza faptul ca in timpul campionatului mereu e cate un joc important si vin betzi morti acasa… tot nu simtim noi ce simt ei!
Am spus si aici ( si ma doare la 12 cm de toc de cate una care se trezeste sa ma injure si nici macar nu stie sa scrie) ca nu sunt de acord cu fetele care se schimba radical pentru prietenul lor. Inteleg sa iti placa 2-3 chestii care ii plac si lui, sa afli cateva lucruri de la el de care habar nu aveai sau dimpotriva, sa fi sustzinut toata viatza ca iti plac capsunile si de cand cu el sa afli ca esti alergica… dar detest fetele care se schimba 100% pentru baietii cu care sunt! Si nu le cred, ma! Si se pare ca nici ei nu ne cred pe noi cand dam din gene si ne oferim sa mergem cu ei in Ghencea la meci nu pentru ca ne-ar pasiona, ci pentru ca ne e frica sa nu si-o traga cu alta, betzi fiind dupa ce se intoarc suparati de la stadion ca a pierdut nu stiu cine 😆.
Eu pot spune ca am fost pe rand si stelista si dinamovista, fara sa vreau si fara sa-mi pese; pentru ca prietenii mei au fost obsedatzi de cate o echipa! Si cum sa ma cert cu animalu’ ca eu tzin cu Steaua cand el e caine?! Oricum habar nu am de fotbal si nici cu Beckham de mana nu mi-as picta steagul nu stiu carei echipe pe fatza. Sacrificiul maxim pe care l-as face pentru un baiat ( si cred ca va mai dura pana atunci) : o sa stau nemiscata in fata televizorului 90 de minute ca sa vad meciul cu iubitul meu. Pana atunci, ma mai uit la filmuletze cu Costel pe Youtube, rad si ii dau dreptate…si stiu ca si multe dintre voi fac la fel😆. Enjoy!

P.S: sunt sigura ca in timpul meciului o sa primesc pe putzin 10 mass’uri de forma „Goooooooooooooool Munchen!!!! bine ba baietzi!!” sau „‘Mi’ash p***, Milan e de rahat!”… si la fel de sigura sunt si ca, dupa meci, or sa se gaseasca cel putzin 3-4 baietzi care or sa imi povesteasca ce a facut fiecare echipa… dar deja voi avea manichiura facuta😆