Acest post nu este o reclama la Grapefruits proaspat, ci mai degraba la gandurile sale pe care si le exprima de fiecare data fara ezitare si fara perdea🙂.
Si m-am gandit eu ca merita, ma…evident, sunt subiectiva. Dar wordpress’ul este ticsit de tot felul de bloguri de doi bani ( bloggeri mai vechi stiu despre ce vorbesc), pe care nu se posteaza nimic altceva decat barfe sau randuri banale de jurnal apartinand unor adolescenti frustrati sau pustoaice anorexice. Decat sa citim asa ceva, mai bine haidetzi sa punem manutza pe mouse si sa trecem pe la Grapefruits, ca le zice bine! Numai eu stiu de cate ori eram suparata sau ajungeam acasa disperata, cautand un coltzishor in care sa ma ascund sa plang si in timp ce imi trageam nasucu’, mi se incarca si mie pagina de net si incercam sa-mi belesc ochisorii la articolele ei… Si nu doar o data a reusit Grapefruits sa imi usuce lacrimile, fara sa vrea si fara stie.
Daca ea mai uita ce scrie, eu stiu tot din toamna incoace si i-am notat cateva dintre cele mai frumoase randuri ale ei.

Nu imi provoaca dureri de cap, ci ganduri macinate.

N-ai sa poti niciodata sa vezi prin ochii lui, la fel cum niciodata nu va putea nici el sa simta cu inima ta.

Nu trebuie sa sarim o treapta doar pentru ca ni se pare periculoasa; riscam sa ne impiedicam si sa ne lovim si mai tare!

Ca sa te saturi de aparante, trebuie sa fi gustat din plin!

Lumea citeste ce vrea, intelege ce poate si crede in ce stie!

Cine a zis ca traim vremuri de pace? Sunt focuri de arma care nu se aud, dar care lasa rani.

Sunt ca o bucatica de zahar incins. Atunci cand sunt calda, poate sa imi dea orice forma. Cand ma racesc, devin dura, insa la fel de dulce.

It’s your heart…hurt it as much as you want!

Siiiiiii, preferatele meleeeee😀 :

Cine nu e mandru ca te are, nu regreta cand te pierde.

Nu sunt sensibila pentru ca plang, ci puternica pentru ca imi sterg lacrimile.