Asta era mesajul inscriptionat pe o geanta albastra pe care am vazut’o ieri la targul de handmade.
Nu ma pasioneaza lucrul manual, dar cum prietena mea Blondis este pasionata de asa ceva, am o gramada de cercei facuti de ea si stiu totul despre pasta polimer & stuff. Nu ma pasioneaza nici fotografia, ci doar pozatul; dar cum Habiba e innebunita dupa tehnici si unghiuri si culori si locuri, am ajuns sa stiu cate ceva si despre aceasta arta.
De cand am fost asta’vara in Vama pentru prima data, m’am indragostit de tot ce inseamna handmade. Imi plac multi cercelusii aia in forma de acadea sau de pepene. Ieri m-am indragostit de niste bentitze din dantelutza ( imi dau cu pumnii in cap pentru ca din pacate, sunt prea elegante pentru mine😦 ) si de prajiturele cu ravashe ale Andreei, care sunt de-li-cioa-se!
Am mai vazut pe acolo si chestii gen origami: o lebada facuta din hartie, in marime naturala! Blondis se chinuise la o prostie de-asta cateva zile bune si era destul de mica…ma intreb cata rabdare, dar mai ales cata munca si cat talent iti trebuie ca sa faci ceva manual🙂 personal, apreciez enorm oamenii care se ocupa cu asta: dau dovada de rabdarea de care eu duc lipsa.
M-am gandit si la voi si am luat cateva carti de vizita si adrese de bloguri, in caz ca vretzi sa datzi comanda sau doar sa aruncatzi un ochi:

1.Sweet Secrets – homemade sweets

2.CutiaCuBiscuiti – Iulia Dumitru
3.Cristina Iutu – Cu manutzele astea doua
4.Aujourd’hui Sophie
5.Madds Shop ( unde am vazut posetutza de care va spuneam)