Sau mai bine, cupidon in dezastru😆 Nu a semanat deloc cu activitatea perfecta de anul trecut, dar mi-a adus o satisfactie imensa🙂
Am avut probleme…mari de tot…cu toate . In primul rand, seara noastra de karaoke s-a suprapus cu concertul baietzilor de la Linia 2; si a iesit un mic scandal. In al doilea rand, sunetul a lasat tare de tot de dorit…Clubul nu era efectiv pregatit pentru asa ceva, cu toate ca noua ni s-a spus ca e ok. Calculatorul mergea atat de greu si programele erau atat de vechi, incat nu citeau aproape nici o melodie…Si a fost cam dezastru…
Partea buna este ca televiziunea locala a filmat exact ce a trebuit, adica ce a iesit bine😀 Am fost prima la interviuri si anul asta si mi-a facut placere (o sa imi fac placere si mai mare cand la pranz o sa ma vad iar la televizor😆 a trecut un an de cand n-am mai aparut). Mi-a crescut inimioara si cand am vazut ca publicul sustzinea concurentzii, indiferent de talentul lor si indiferent de problemele tehnice care au aparut🙂
Si cu toate ca la inceput ne-am cam impuns, la final am ramas in relatii bune cu baietzii de la Linia 2. Nu auzisem de trupa lor, dar trebuie sa recunosc ca mi-au placut la nebunie🙂 nu am mai avut curaj in ultima vreme sa ascult melodii mai de suflet, dar aseara, chiar am plutit, in ciuda catastrofei care a iesit cu concursul de karaoke…
Si am ajuns acasa pe la 23 si ceva si cu tot ce se intamplase, si de bine si de rau, am fost fericita🙂 poate pentru ca am invatzat sa si pierd si pentru ca m-am prins ca gaurile negre nu sunt chiar atat de negre pe cum par…Si comparand cu seara de anul trecut in care totul a decurs foarte bine, dar am ramas cu un gust amar la sfarsit, probabil ca tind sa prefer activitatea de ieri, cand am facut praf aproape tot, dar cu toate astea, am iesit razand in hohote din Doors.
Unii imi spun ca s-au distrat bine, altii imi spun ca au inteles ca nu era vina organizatorilor, ci a clubului, cativa mi-au spus ca a fost pur si simplu oribil. Si ce daca?🙂 Nici cand totul merge ca la inceputul lumii, nu o sa scapam de nemultumiti…Ce se intampla insa daca nemultumita sunt chiar eu…? Dar intrebarea si mai buna este…ce se intampla daca sunt o nemultumita fericita?😀