Cica cine se scoala de dimineata, departe ajunge! Pe dracu’! Eu ma trezesc in timpul saptamanii mereu pe la 6 si ceva si ajung mereu doar la liceu😆 Dat fiind faptul ca sunt ultimele zile de scoala din acest semestru, mi-am permis sa ma trezesc pe la 9 si sa imi beau cafelutza in fatza televizorului, delectandu-ma cu prostia ( neprefacuta!) a Danielei Crudu si cu alte cateva faze din „Neatza cu Razvan si Dani”. Buna emisiune! Aici am gasit imaginea de mai jos… poate o stiti, poate nu, scuze daca aveti la cunostiinta de mult acest tip de cerere ( mai ales baietzii) si eu va bat capul cu ea. Dar daca habar nu aveatzi ca exista asa ceva, atunci BBO ( belitzi bine ochii) !!!
Daca ma intrebatzi pe mine, aprobarea acestor cereri a dus in majoritatea cazurilor la despartiri si divortz, implicit la bunuri impartite, adica ea 90% si el cainele ( o sa vedetzi si la Loryloo ceva despre urmarile divortului). De ce? Pentru ca in vecii vecilor, el nu ar putea sa respecte intocmai clauzele scrise!😀
Recomand domnishoarelor care stiu ca sunt cuplate cu magari care nu le vor lua nimic frumos de Ziua Indragostitilor ( irelevanta zi pentru mine, plina de inteles pt altii/altele), sa le afisheze „din gresala” prietenilor lor acest tip de cerere cat mai repede posibil🙂 macar asa stiti ca vor fi nevoiti sa va cumpere ce va doriti, adica jumatate de mall, si ca nu va veti mai alege cu o inimioara care canta, la fel ca anul trecut! :>