Sor’mea ma distruge psihic, fara sa vrea…
Mie niciodata nu mi-au placut copiii, nu suport plansetele, strigatele, grijile de genu’. Un copil este o treaba serioasa si trebuie planificat cu grija, tzinand cont de anumite situatii financiare, sentimentale…Plus ca ma sperie ingrozitor nasterea…Nu stiu ce spun altele, dar mie mi’e efectiv frica sa nasc! Si pana acolo, cand ma gandesc ca o sa ajung cat Casa Poporului, deja imi tremura picioarele!
Ei bine, nu si sor’mea! Suri vrea sa fie mamica de cand o stiu. Sa aiba gemeni sau tripletzi daca se poate! Fetitze sau baietzei, nu conteaza, ideea e sa aiba cat mai multi bebelushi, o intreaga echipa de fotbal daca se poate…
Si in seara asta, ca doua fete singurele ce suntem, ne-am bagat la barfa. Si nu stiu cum de la chestiile noastre zilnice am ajuns la femei insarcinate, la cupluri, la bebelushi…

Tipa din poza asta seamana izbitor de mult cu sor’mea…bruneta, cu breton, micutza🙂 mi-a picat fatza cand am vazut poza. Si ne gandeam noi cum ar fi sa iesim peste vreo 5-6 ani sa spunem in orash la shopping, la o ciocolata calda, sa fim toate gravidutze, sa vorbim, sa cautam hainutze pentru bebelushi…Habiba mi-ar face poze cu burtica, evident :”> …
Nu stiu, nu imi plac copiii, dar cred ca pe al meu l’as venera🙂 nu conteaza daca o sa fie fetitza sau baietzel, o sa fie febletzea mea. O sa ii dedic mult timp si o sa ma straduiesc sa fac din copilul meu un om ca lumea!
Daca o sa am baietel, nu stiu ce o sa fac…Numele mi-e clar, dar prefer sa nu-l impartashesc🙂 mi’ar placea sa aiba ochii verzi si sa fie rarait ca mine. Daca o sa fie fetitza, numele „Ingrid” ma innebuneste si habar nu am de ce. Si la „Eva” ma tot gandesc de ceva timp incoace…
Nu am simturile materne foarte dezvoltate, invatz sa am grija de mine si dupa de altii. Mi-e frica sa nu dau gresh ca parinte, dar sper din tot sufletul sa am langa mine un barbat care sa ma inteleaga si sa ma ajute…Si stiu ca nu sunt singura care viseaza la asa ceva🙂 Vreau sa am o sarcina fericita, sa imi satisfac toate poftele ( o sa vreau in mod sigur struguri si ananas si o sa ma apuce o pofta subita de niste cercei cu rubin :”> ) si sa ma pregatesc sufleteste pentru nastere, care imi da fiori…
O curiozitate totushi am…Ce nume i-ati pune bebelushului vostru?😀