Si nici macar nu stiu de ce se numeste asa, stiu doar ca e cel mai potrivit nume pe care il poate avea un amalgam de lucruri, senzatii si trairi…Si daca tot vine vorba de un tot unitar, m-a intrebat cineva pe mess azi cum e in 2010. Pai cum sa fie?🙂 aproape ca in 2009, nu simt nici o diferenta deocamdata. Stiu doar ca unele planuri par mai aproape azi decat erau acum cateva zile. Nu stiu daca ma sperie gandul asta sau daca ma face fericita…
Si cam asta a fost cu 2009, o antologie. Mai iarta omul, mai greseste, mai trece peste, mai invata, mai rade, mai plange, se asteapta la niste rezultate, primeste altele…Pentru ca asa e: nu ii poti spune soarelui cat de tare sa lumineze si nici ploii cata apa sa verse.
Si daca chiar vretzi sa stiu ce fac eu la inceputul anului, cand toata lumea e amortzita, va spun sincer ca sunt si eu la fel… Stau cu ochii de cateva zile incoace in niste biletele. Nu stiu daca au si altii obiceiul asta, dar de vreo 3 ani incoace eu practic o chestie care habar nu am daca ma ajuta, pentru ca azi poti sa fii si maine sa te duci naibii…dar cu sigurantza imi da o liniste si o stare placuta in ultimele zile ale lunii decembrie si imi creeaza cele mai frumoase amintiri🙂. Pe niste biletele de hartie scriu pe scurt ce planuri am pentru anul viitor. Unele chiar sunt foarte importante, altele sunt niste simplie baliverne sau niste chestii personale de care mi-ash face foarte mult rau daca m-ash rupe. Le citesc de multe ori si dupa le pun intr’o cutie alaturi de alte bucatele de hartie din anii precedentzi…Facand un bilantz pe 2009, mi-am dat seama ca pe plan personal si profesional mai ales, am avut un adevarat succes. Sentimental insa, sunt corijenta…si asa o sa raman pana cand n-o sa dau examenul de trecere…
Si da, e si asta o antologie… Am descoperit melodia asta exact cu o zi sau doua inainte de revelion si stiind ca nu trebuie sa plang pe 1 ianuarie ca sa nu am parte de ghinion pt tot restul anului, m-am abtinut de la bocit cam toata saptamana…Si a fost al naibii de greu, tot ascultand Shakira – „antologia”…