Am gasit articolul asta intr’o revista oarecare si nu ca mi-ar fi fost de o importanta imperativa, dar mi s-a parut interesant si destul de funny pe de alta parte. Asa ca m-am gandit sa il impart si cu voi, poate in cazul unora chestiile astea functioneaza. Cica 10 SUPERSTITII CA SA INTRI CU DREPTUL IN NOUL AN…Si i-auzi:
1. In noaptea de Anul Nou, trebuie sa ai in buzunare bani, pentru ca in anul care vine sa ai parte de belshug. Nu conteaza suma, importanta este ideea. Belshugul va veni si daca iti vei achita toate datoriile pana pe 31 decembrie.
Acum, pentru domnishoarele ca mine care se vor a fi cat de cat glam in seara de revelion, purtand o rochie sau niste colantzi, eu le recomand cu caldura metoda mea: fetelor, cu putzin inainte de marele tambalau de la 12 noaptea, datzi fuga la gentutza si bagatzi niste banutzi la sutien :> . Nu stiu cat de mult o sa va ajute din punct de vedere financiar in noul al, dar macar, probabil, o sa avetzi un piept mai „bogat”.
2. Nu da nimanui bani cu imprumut pe 31 decembrie, daca vrei sa nu intri in noul an cu pierderi.
Adica asta e de inteles…Dar daca in noul an primesti inapoi datoria, cu dobanda chiar?😕
3. Nu se face deloc curat in casa (pentru ca odata cu praful se arunca si norocul) si nu se arunca nimic ( nici macar gunoiul) in prima zi din ianuarie, dimpotriva: cadourile sunt binevenite! Si daca porti ceva nou in prima zi de ianuarie, vei avea parte de belshug.
Asta e pentru domnishoarele gospodine, in nici un caz pentru baietzi. Deci fetelor, eu zic sa ne abtinem macar in prima zi a anului de la treburile casnice de genul, ca nu moare nimeni. Norocul nostru e mult mai important! Si daca nu avetzi ceva nou pentru 1 ianuarie, datzi repede fuga la mall ( cred ca inca e deschis) si achizitionatzi pana si o pereche de chilotzei!
4. Nu plange pe 1 ianuarie si nu sparge nici un obiect. E ghinion mare pentru anul care vine!
Acum asta e destul de grav…pentru ca de obicei pe la 12 noaptea, multi si multe dintre noi ori varsa lacrimi de fericire, ori de tristete. Va fi o zi luuunga in care trebuie sa incercam sa stam cu zambetul pe buze, altfel nu va fi de bine. Cat despre sparturi, maare grija la pahare si la farfurii in seara de revelion!
5. La miezul noptzii, pe 31 decembrie, deschide larg usile si ferestrele, pentru a alunga anul vechi cu toate relele pe care le-a adus.
Chestia asta e un pic cam absurda if you ask me…Adica, fix la 12 noaptea, exact asta vom face ( daca vom fi acasa!). Sa fim seriosi, din 2009 oricum nu au ramas decat amintirile placute si experienta ( totalitatea greselilor noastre) si de 2010 deocamdata sunt doar planurile de viitor!
6. Fa mult zgomot in noaptea de Anul Nou, pentru a alunga spiritele rele. Artificiile din belshug ar trebui sa va ajute!
Zgomotul este oricum inevitabil😀
7. In noaptea de Anul Nou, se spune ca trebuie sa porti ceva rosu, pentru a atrage norocul asupra ta.
Nu stiu daca chestia asta chiar e pe bune, dar va spun sincer ca din cauza mamei mele care imi spune asta in fiecare an, am ajuns obsedata de ceva rosu in seara de revelion! Anul asta am unghiile roshii😀
8. Nu agata calendarul in cui inainte de ora 12:00. Este ghinion curat!
Well, calendarul ala o sa aibe noroc daca o sa imi amintesc sa il agatz in cui pe la jumatatea lunii :”>.
9. Daca la miezul noptii persoana iubita iti sta alaturi si este prima pe care o sarutzi dupa terminarea numaratorii, in anul care vine relatia cu aceasta va fi una plina de bucurii si impliniri.
Deci din experienta de anul trecut, va spun clar NU ESTE ADEVARAT!
10. Prima persoana care iti va intra in casa pe 1 ianuarie ar trebui sa fie una de sex opus ( daca persoana e blonda sau roshcata se spune ca e semn de ghinion; in unele zone, se considera ca, daca primul musafir este barbat, anul care vine va fi nefast).
Asta e cu dus si intors si e o porcarie. Eu voi fi prima persoana care va intra pe 1 ianuarie in casa, deci mama ar trebui sa ma tzina la usha?! Blondis se va infiinta si ea la mine pe 1 ianuarie, deci trebuie s-o trimit inapoi?! C’mooon!!!

Cu toate astea, eu va urez un 2010 cat mai fericit si mai plin de realizari! Multa sanatate si muuulta iubire si sa avetzi un Revelion frumos, alaturi de prieteni si de cei dragi! Ne auzim la anu’! >:D<