Nimic deosebit…
E Ajunul Craciunului, atata tot🙂 ash avea atatea de spus, dar cum blogul nu e jurnal, prefer sa intru pe Habiba, pe sor’mea sau pe Blondis si sa le umflu lor capul cu bazaconiile mele😀. Oricum Moshu’ nu o sa imi aduca nici anul asta ceva ce imi doresc din tot sufletul de ceva timp incoace…Dar vorba Korinei, good things come to those who wait…
Sper din tot sufletul ca voi ceilalti sa va bucurati de Craciun, de sarbatorile de iarna, de familia voastra si de prieteni. Sfatul meu este sa nu pierdetzi vremea prin cluburi in serile astea ( am tot primit mass’uri & stuff). Si’asha timpul trece pe langa noi, azi suntem maine nu mai suntem, azi cu ei maine fara ei. Stati langa parintii si langa neamurile voastre si langa cei care v-au fost aproape mereu. Ascultati un colind sau doua, admiratzi’va bradutzul si facetzi multe cadouri!!! Iubiti mult si iertatzi mult…Doar e Craciunul…Merry X’mas!!!😀 >:D<

P.S: sunt cateva dintre melodiile mele preferate de Craciun…"Close to you" nu prea are treaba cu atmosfera, dar e de suflet🙂 hope you'll like it!