Azi am iesit la un photo shooting cu Habiba si cu Tavi. Dap, afara erau -5 grade, zapada era deja pe duca, in jur numai gheatza in proportie de 80%, am degerat, si am tremurat si am inghetat ( va mai amintiti „Tantalaul si gogomanul”😀 eh, am avut nevoie de 2 perechi de manusi ca sa ma incalzesc un pic), am alunecat un pic, am mai spart gheatza, am mai ras, ne-am mai vaitat, dar sunt mandra de pozele astea, s-a meritat efortul 8->. Ce-i drept, am avut nevoie de 2 cani de cafea fierbinte si de o ora de stat sub plapuma ca sa imi revin… dar cine mai are poze ca mine?🙂
Grapefruits avea dreptate…asta chiar e vreme de scos iubita la o bulgareala…Dar cum eu sunt singurica cuc, cotzofana si mierla, m-am gandit sa o scot pe my best friend la o poza😀 eu zic ca merge si asa, pana gasesc alta alternativa :-” evident, nici un baiat nu va putea vreodata sa-mi faca poze ca ea>:D