Oare…?!

Ideea este ca din vara incoace am tot urmarit o telenovela, care mi s-a parut a fi ceva mai mult decat „Te quiero, Jose Miguel!”. A fost numita „telenovela fenomen, care a socat intregul mapamond”. Un pic exagerat acest titlu if you ask me, pentru ca lucruri de genu’ se intampla zilnic, in toate colturile lumii. Dupa parerea mea, socul consta in faptul ca de data asta, s-a vorbit direct despre prostitutie si bani.
Pentru cei care nu stiu despre ce e vorba, nu am sa fac un rezumat..Cititi cateva chestii aici: http://www.acasatv.ro/productii-tv/fara-sani-nu-exista-paradis.html

Din tot ce s-a scris despre telenovela asta, sunt de acord cu finalul care a fost intr’adevar sublim ( ultimele 3 episoade let’s say) si cu faptul ca nici un personaj nu era negativ sau pozitiv…existau doar personajele avide dupa bani si cele care se conformasera cu statutul lor.
Ca sa ma fac mai explicita: totul a inceput cu ambitia Catalinei de a trai ca o regina, de a intoarce banii cu lopata. Tot filmul se invarte in jurul BANILOR; la sfarsit, intrand un bar si imbatandu-se, Catalina da de un tip care ii face complimente, ii spune ca o poate prezenta unor barbati bogatzi si importantzi ( traficantzi de droguri), ca poate deveni bogata la randul ei, plina de bijuterii si de tot felul de haine & stuff (asta te face sa te intrebi de fapt cat costa banii de fapt😕 ). A fost o imagine ciudata…Catalina se uita la el si radea ca o apucata, pentru ca ea avusese tot ce ii promitea anonimu’ ala, trecuse deja prin tot…Adevarratul final? Catalina a descoperit ca a fost inshelata tocmai de cea mai buna prietena ( si inshelata la propriu si la modul vital pentru ea), si pentru ca se considera distrusa ( si as spune ca are toate motivele)…practic se sinucide🙂..

Da, am ramas pe ganduri ( din nou!)… Fara sani chiar nu exista paradis? Adica, nu stiu despre voi, dar eu nu sunt exagerat de dotata si sunt si la inceput de drum in viata😀 Deja sunt compromisa or what?! Pe de alta parte, femeile isi pun silicoane in ultima vreme de parca si-ar pune unghii false…Pe romaneste, marimea sanilor chiar este direct proportionala cu succesul pe care o femeie il poate avea?!
Nu stiu…eu sunt de acord cu operatziile estetice si cu „siliconatu'” daca o femeie chiar are nevoie, daca nu poate sa respire fara😀 dar sincera sa fiu, eu nu mi-ash pune… Nu din cauze morale, daaaar mi-e frica de operatzii de genu’! Plus ca, nu tot ce-i fals si mare asigura viitorul si te face remarcabila, zic eu; am vazut atatea fete fara sani, dar siliconate cu tupeu si cu voci afectate de 8989 care, iata, le vedem zi de zi pe sticla! ( saau noapte de noapte, depinde de situatie).

Pareri as vrea, si de la fete si de la baietzi, sunt curioasa: cu sau fara silicoane? Baietzi, chiar IUBITI mai mult fetele cu silicoane? Fetelor, v-ati pune doar ca sa fiti sigure ca reusiti in viatza?! Hai, spunetzi tot, fara anestezie!😀