O stiti pe aia cu „Wake up in the morning feeling like P Diddy” ? Eh😀 asa m-am trezit eu de dimineatza, pe la 9 si ceva, in miros de zi libere si liniste si pace. Doamne, si cat de bine a fost! Pe atat de monoton, pe atat de placut!
Nu, nu s-a intamplat absolut nimic deosebit azi, adica nimic ce ar trebui notat🙂 doar ca nu m-am mai trezit de mult asaaa, linistita, fara griji, fara sa fiu cu ochii pe ceas, fara sa ma imbrac in graba.Am lalait-o cu o cafea in fatza mai bine de o ora, am tot facut ture intre dormitor si sufragerie si nu am facut mai nimic. Dar asta e adevarata frumusete, cea simpla, pe care nu o vedem.
De multe ori ne spunem ca o zi de stat in casa sau o zi in care nu faci nimic, e o zi pierduta. Nu…time you enjoy wasting is not wasted time😀 N-am mai petrecut de mult o dimineatza singura, in pijamale, cu miros de cafea la orice coltz, cu cateva cartzi si caiete pe langa mine si cu televizorul mergand aiurea…Si in momentele astea stai sa te gandesti la una, la alta. Cum ar fi daca n-ar fi, cum ar fi daca ar fi fost. Si in momentele astea te gandesti ca esti singura, ca n-ai un baiat langa tine care sa ia ibricul de pe foc si sa te intrebe „cate linguritze?”…Ca pana si prietenele tale sunt prea ocupate sa iti zica ca nu sta fericirea ta intr’un baiat..Si in momentele astea parca e mai bine sa fii doar tu cu gandurile tale, ca parca nu ai mai fost de mult..:)
Dupa-amiaza am fost la meditatzii cu Ina..cum banuiesc ca si ea o arsese aiurea prin casa toata ziua, 2 ore am avut chef de caterinca si am tot ras pe seama unor poezii, stupide de altfel.Si atunci am realizat ca literatura e al naibii de grea, ca trebuie sa ai talent pe bune ca sa nu o dai in penibil si sa rada generatiile viitoare de tine. Ina is fine…
Afara era al dracului de frig si eu am plecat imbracata subtire. Mi-a inghetat pana si ultima shuvitza, dar cand am ajuns acasa, mami facea cornuletze. Cum sa n-o iubesti?:)
Asta a fost o perfecta zi perfecta, fara nimic extraordinar, a fost ceva..omenesc, poate prea omenesc. Dar frumos…poate prea frumos daca m-ash fi trezit langa un el langa care ash fi vrut sa ma trezesc de atatea ori :)…