Nu stiu de ce, chiar nu stiu, dar de ceva timp incoace sunt foarte indragostita de tango’ul argentinian🙂 eram fixata pe el de ceva timp de cand ma uitam la „Dansez pentru tine”, dar ce se dansa in emisiune e nimic fata de alte tango’uri.
Cum azi nu am facut primele 3 ore, am mers la Blondis. Ori Blondis e blindata de valsuri, sambe, mambe, latino si tango’uri. Imi mai trimisese anumite melodii de la Gotan Project, si azi am mai descoperit una foarte buna, „Santa Maria”. Pe langa asta, Blondis mi-a pus un video la care ne-am uitat amandoua de vreo 3 ori la rand pe putzin cu gura deschisa si cu ochii belitzi pe monitor. Mi-a explicat ca acum ceva timp, in inalta societate se dansa doar valsul si un tango foarte monoton si ca dansul asta argentinian a fost inventat de clasa de jos😀 nu cred ca e de mirare, oamenii simpli fac cele mai simple si mai frumoase lucruri.
Ce vedetzi mai jos este un colaj dintr-o emisiune numita „So you think you can dance?” (nu stiu exact unde este difuzata), la care participa oameni normali sau dansatori profesionisti de street, de dansuri de societate, etc, care trebuie sa treaca prin toate stilurile de dans. Un fel de „Dansez pentru tine”, doar ca muuult mai evoluat si mai complex, normal ( la noi, toate lucrurile sunt superficiale, insa noua ne par mari)🙂. Daca aveti curiozitatea sa faceti o comparatie, uitati-va pe Youtube la un tango argentinian facut de niste concurenti oarecare de la „Dansez pentru tine”, apoi uitati-va la cuplurile de mai jos. Ce sa vrem mai mult de atat…?🙂

P.S: Melodia din clip se numeste „Whatever Lola wants” – Gotan Project

P.S.S: Ultima este Gotan Project – Santa Maria🙂 n-am putut sa ma abtzin sa n-o pun. sunt sigura ca va este arhicunoscuta, dar poate multi, ca si mine dealtfel, nu ati stiut cum se numeste si cine o canta