Scuzati-mi va rog absenta din ultimele zile, am avut un week’end foarte ocupat. Cu toate ca sunt obosita, pentru ca s-au intamplat multe, ma simt bine si pot spune ca ma simt implinita…stiti voi sentimentul acela de om realizat pe care il avem cu totii uneori😀
Well, ce mi-a ocupat toaaata ziua de sambata a fost Gala Voluntarului 2009. Scopul acestei activitati este acela de a-i premia pe cei mai activi voluntari din ong’urile constantene si de a desemna prin intermediul unui concurs, voluntarul anului 2009, cel mai tare si cel mai shmecher🙂. Dat fiind faptul ca eu trebuia sa particip din partea Antidrogului si Antidrogul a avut nu stiu ce probleme si nu a mai venit, Mihaela de la Centras, organizatoarea evenimentului, s-a gandit sa ma puna prezentatoare, alaturi de Aissun ( nu comentez, prietenii stiu de ce🙂 ).
Chestia asta m-a readus la viata… Am organizat multe proiecte dar nu am mai prezentat o activitate din februarie si de-abia acum am realizat ce dor imi era. Cu toate ca au aparut probleme cu structura discursului si a programului, am ajuns sa prezint cu alte cuvinte, cu „mainile goale”, doar cu un microfon in fata🙂. Sunt constienta ca unele persoane ar avea trac si nu ar accepta nici in ruptul capului o asemenea provocare, si poate nu as fi facut-o nici eu daca nu as fi fost obisnuita cu aparitiile in fata publicului. De asta s-a ocupat doamna profesoara de franceza din generala, Almasi Maria, care ma baga in fata pe la toate evenimentele din scoala, inca de cand eram clasa a 5-a… Exista si profesori exceptionali, daca as vede-o as lua-o in brate si cu lacrimi in ochi i-ash multumi din tot sufletul pentru faptul ca m-a format ca pe un om curajos care stie sa isi ascunda emotiile in fata oamenilor, sa vorbeasca tare si raspicat si sa se ridice in picioare cand are ceva de spus. Aplauze, va rog!
Revenind la gala, aceasta s-a desfasurat la Casa Armatei intr-o sala relativ mica, zic eu, in care incapeau cam 100 si ceva de persoane. Cu toate astea, publicul a fost activ si cu mult bun simt. Concurentii s-au descurcat excelent la toate probele, iar castigatorul concursului nu putea fi mai potrivit🙂 Felicitari PP Procivitas Constanta.
Ceea ce vreau eu sa spun este ca… de 4 ani incoace de cand am fost voluntar ba la Crucea Roshie, ba la Antidrog, ba la Centras, am fost mereu intrebata ce castig, cati bani imi ies. Imi pare rau sa-i dezamagesc pe aceia dintre voi care au impresia ca voluntariatul ma imbogateste, dar in urma a tot ce am realizat pana acum nu am primit nici o rasplata financiara🙂 insa mai-sus-pusii-mei din organizatii, au gasit mereu tot felul de cai de a ne rasplati pentru efortul depus: premii, diplome, certificate, plimbari, etc. Dar cred ca cel mai de pret premiu este acela pe care ti-l dai singur…este senzatia aia pe care o ai atunci cand toata lumea te felicita, cand vezi atatea persoane fericite, incantate, zambind din public sau atatia oameni care iti multimesc pentru ajutorul acordat dezinteresat. Ma jur ca momentele astea fac toti banii🙂 Si pe criza asta, cu atatea zambete cash primite intr-o singura seara, i-ash lua grav pe Tiriac si pe toti asa-zisii moguli🙂
Si daca tot suntem la partea asta cu voluntariatul, pentru cei care mai au totusi un pic de timp liber, nu o ardetzi aiurea, ok? Sunt atatea ong’uri, mergeti la unul care va inspira cel mai mult ( pe mine m-au inspirat 3 si inca m-ar mai fi inspirat cateva :d ) si inscrieti-va. O sa cunoastetzi muuuulti oameni de treaba si o sa ajutati inca de 10 ori pe atat..Jos palaria in fata voluntarilor care au fost prezenti la gala de sambata. Va pupa prezentatoarea!🙂 :-*