Ba baietzi, mintzitzi mult, ma! Mult al naibii si cateodata si cand n-avetzi nevoie! Adica na, toata lumea minte, sa arunce piatra ala care spune ca n-a mintzit niciodata ca isi ia toate Cheile Dobrogei in dintzi. Si fetele mint…Ohooo, si inca ce🙂 „Normal ca imi place fotbalul!” , „Da, pot sa te astept pe tocuri in fata barului in care ai intrat cu prietenii tai pana se termina meciul de fotbal” si muuulte altele. Dar va asigur ca pe voi, dragilor, nu va intrece nici dracu’!
Ba baietzi, eu sunt feminista, you see…Dar am si eu limitele mele. Acuma nu va zic ca suntetzi magari doar de dragul de a vi’o spune, dar really, cateodata chiar suntetzi pentru ca mintzitzi cand nu trebuie si pe cine nu trebuie! Eu personal, ma consider detector de minciuni…Jur! Nu e ceva cu care ma mandresc, dar de cand ma stiu, am fost mintzitza in toaaate relatziile…Si stiti care e paradoxu’? Ca sunt o persoana foarte colerica, ma enervez repede, dar imi trece la fel de repede🙂 si se intampla sa apreciez foarte mult adevarul. Evident, opusele se atrag, asa ca m-am indragostit toata mini-viatza mea nenorocita de clone umane ale lui Pinocchio.
Ba baietzi, eu nu va zic sa nu mintzitzi, serios! Cateodata, suntetzi chiar dulci cand suntetzi asa de fraieri incat avetzi impresia ca nu ne prindem ( acum, unele fete chiar nu se prind, dar alea intra in alta categorie)..Dar cateodata prostia voastra e vecina cu durerea, sincer🙂 Cum putetzi sa spunetzi ca suntetzi singuri, cand o fata cuminte va astepta acasa, in timp ce voi luatzi curbele din orash pe doua rotzi, doar-doar se va gasi vreo blonda buna care poate sa va „platineze” scula? Cum putetzi sa spunetzi ca va pasa, cand nu e asha si o stiti si voi?! Cum putetzi sa facetzi o prostie si tot voi sa va suparatzi ca nu credem minciuna si ca va tzinem morala?! Now really…:)
Se spune ca barbatii mint mai mult pentru ca insheala mai mult…maybe, you never know…Ei se prefac ca ne spun adevarul si noi ne prefacem ca ii credem ! :-?? Eu cred ca asta este sistemul in societatea sentimentala contemporana…Si ne place, ma fetelor! Ca si noi suntem proaste, stiti…Eu zic ca de-acum inainte sa ii credem macar pe aia care mint misto si original, ceva gen „m-am taiat dormind pe scari” :> .
Ba baietzi, data viitoare cand va mai mintzitzi prietena sau incercatzi sa vrajitzi o fata oarecare, asiguratzi-va mai intai de toate ca suna plauzibil🙂 nu potzi sa-i spui „dorm la sala, scumpo!” daca esti ultimul atarnat, nu potzi sa-i vorbesti in franceza daca tot ce stii e ” vu le vu cushe avec moa?” si garantat nu potzi sa te lauzi ca esti baiat de cartier daca ai tocit asfaltul cu drumul liceu-acasa🙂.
Ba baietzi, mintzitzi urat…Ba fetelor, urat ca am ajuns sa credem tot! Rushinica, ma copii…