Nu, nu e inca o carte de genul „Bomba sexy”, si nici ceva din ciclul „Ma dau in vant dupa cumparaturi” ( am depasit de mult faza asta). Nu…cartea asta am primit-o de la fetele mele si cum titlul ei mi s-a parut foarte appealing, m-am hotarat s-o citesc cat mai repede posibil.Si am devorat-o efectiv! Rar intalnesti prin librarii o carte comerciala de genu’ care sa fie bine scrisa. Evident ca pe alocuri se exagereaza cu obsesia femeilor pentru casatorie, dar in general este o carte foarte funny, iar anumite sfaturi mie cel putzin imi vor prinde chiar bine. Ideea principala e ca nici un barbat nu cauta o femeie educata in stilul anilor 1900, meaning o femeie fara cariera, care sa-si dedice intreaga viata barbatului si sa se lase calcata in picioare. Sherry Argov da un alt inteles termenului de „scorpie”, si anume o femeie cu o anumita „coloana vertebrala”, care este in stare sa aibe singura grija de ea.
Mai multe detalii nu va dau! Va spun doar ca ar fi o achizitie buna si daca nu suntetzi atat de increzatoare incat s-o cumparatzi, nu ezitatzi s-o imprumutatzi de la vreo biblioteca sau de la o prietena. Va pot lasa in schimb cateva citate din carte care mie personal mi-au placut la nebunie🙂 sper sa va deschida si voua apetitul pentru lectura.

„Ai observat vreodata ca nici macar striperii nu agreeaza cuvantul „striper”? Aoleu.Scuze pentru lipsa mea de sensibilitate.Afirm cu respect ca ei sunt intr-adevar „dansatori exotici” care fac un ban cinstit cu care sa-si poata plati cursurile la facultatea de medicina”

„Daca unui barbat i se cere sa bifeze casutza care indica genul de partenera pe care si-o doreste, unde credetzi ca va bifa el daca vrea doar o partenera de sex?
1.Sex ocazional fara protectie si fara telefoane a doua zi
2.Relatie serioasa, iubire, poezii in mijlocul naturii
El va bifa in dreptul optiunii „relatie serioasa”.Pentru ca este foarte serios ( nu glumeste, chiar vrea sa te vada dezbracata!).”

„Exista doua tipuri de femei: cele care vor sa detzina puterea in lume si cele care vor sa detzina puterea in dormitor.Si mai exista un al treilea tip: scorpia.Ea le detzine pe amandoua!”

„Intrebat de ce evita casatoria, un barbat raspunde: De ce sa iau toata vaca cand eu ma multumesc doar cu laptele? Un raspuns potrivit din partea unei scorpii ar fi: Te inteleg perfect, dragule! De ce sa iau un porc intreg cand am nevoie doar de un carnacior?”

P.S: Asta e pentru toate scorpiile cu coloana vertebrala.A dedication to the independent women !🙂