Am ajuns in sfarsit sa pot sa fredonez si eu ca lumea ” Am doar 18 ani, sunt nebun, iubesc si nu am baaani!!!” \:d/ Bine, in cazul meu, afirmatia e un pic modificata pe alocuri, dar ..detalii, detalii.
Am avut si eu majoratul ca tot omu’ vineri seara dar am scris de-abia astazi articolul asta pentru ca mi-a trebuit ceva timp sa-mi revin dupa noaptea aia. Adica, pe ce ca imi era o frica imensa de aruncatul in sus de 18 ori, a trebuit sa-mi infrunt teama de 2 ori…am mai fost aruncata de inca 18 ori pe cat trebuia :-l, din cauza unor persoane care nu au vazut cand am fost proiectata in aer prima data si au vrut un bis, iar baietzii nu au stat pe ganduri. Iiiiinca nu stiu cine m-a sabotat, dar voi afla! >:) si ar fi bine sa nu fie un minor sau o minora pentru ca la majoratul lui sau al ei o sa ii para rau ca s-a nascut! By the way, multumesc baietzi ca eratzi sa ma scapatzi in dintzi de vreoooo…10 ori! Adica va multumesc totusi ca n-ati facut-o. Sorry pentru cei care si-au luat un picior in gura ( imi pare rau, BB ), dar parca am fost aruncata pe bucatele…adica nu stiu, m-am trezit de cateva ori cu capul in jos si picioarele in sus. NU, NU ERA DE LA BAUTURA DIN SEARA AIA!
Nu a iesit perfect si nebunia nu a fost mare, dar eu sunt multumita. E foarte tare sa ai alaturi prietenii apropiati, colegii langa care ai stat atatia ani. Cand te gandesti ca mai ai de petrecut cu ei doar cateva luni, acum ca suntem a 12-a, incerci sa profiti cat mai des de prezenta lor. Si sincer, mie o sa-mi fie dor sa-i vad betzi coma pe baietzi…:-<
Evident ca fetele mele s-au prezentat la mine cu cateva ore inainte de bahaos. Pudel poate sa faca minuni, daca nu era ea, nu ati mai fi avut nici un motiv sa-i facetzi complimente sarbatoritei pentru cat de frumoasa e. Plus Blondis, care a ramas pana la sfarsit si care mi-a spus " oricand, cu placere", dar am completat eu cu " dar vezi sa nu se mai intample pana cand te maritzi". Si Habiba, care o sa aibe un rol foarte important in ceea ce priveste pozele mele. Sa-i spunem ca are job'ul de fauritoare de amintiri…Ar trebui sa-i acord o marire de salariu pentru toate sedintele foto de pana acum…Ca sa nu mai zic de Suri…fara ea, adio eu ( adica adio majorat). Stiam eu ca Suri le rezolva pe toate.Imi amintesc acum ce spunea BB despre ea acum cativa ani…" sor-ta bate tot!". Indeed!
Mi-a facut placere sa ii am pe toti langa mine, really. Mi-a facut si mai placere sa-i vad pe toti cum pleaca acasa pe 3 carari…M-am simtit bine cand mi-am dat seama pe la 2 dimineatza ca nu eram singura tocmai de majoratul meu ( si aici cineva a avut un rol special)…Le multumesc chiar si persoanelor care au uitat de ziua mea, oricum nu-mi place sa mi se ureze "La multi ani!" la fiecare gura de aer pe care o iau. O singura persoana n-am s-o iert in schimb ca a uitat, so hasta nunca, baby! ( citand din Habiba). Le multumesc si persoanelor mai indepartate care si-au amintit de ziua mea, cu toate ca nu sunt in cele mai bune relatii cu ele. Nici in urma urarilor nu am sa fiu, dar am apreciat respectul.
Sper din tot sufletul ca invitatii s-au simtit bine: cei care dansau cu sticla de vodka in mana, cei care au dansat, cei care stateau jos si radeau de cei care dansau, cei care m-au aruncat in sus, cei care au facut atmosfera…Cum m-am simtit eu? Ca la 18 ani…:)

P.S: Tin sa-i multumesc si lu' mami ca mi-a suportat toate toanele de saptamanile astea, chiar daca e afoana de internet si n-o sa vada ever articolul asta. Poate ca ea a petrecut cel mai bine si s-a simtit ca la 18 ani…Blonda spune ca poza asta va fi mai celebra decat aia in care Einstein a scos limba.Evident, e mama! Show some respect!