Sunt foarte mandra de mine ca am reusit sa ating sublima varsta de 18 ani😡. Daca inainte spuneam ” blondo, poate nu am dreptate intotdeauna, dar niciodata nu ma inshel”, acum sunt sigura ca orice imi trece prin cap este corect peeentru simplul fapt ca sunt majora si stiu ce fac🙂.
Imi place mult ideea asta, ca trebuie sa raspund pentru faptele mele & stuff si ma simt foarte responsabila deodata. Asa ca, evident, m-am hotarat sa particip si eu la vot. Singurul meu impediment ar fi faptul ca buletinul mi-a expirat chiar zilele astea si ca trebuie sa ma duc pe la politie sa-mi fac altul nou ( poza noua😡 ) care o sa iasa la regim de urgentza in cateva zile.Detalii, detalii…
Ideea este ca imi doresc de mult sa votez, de cand eram mica mergeam cu ai mei in cabina de vot si puneam stampila acolo unde imi spuneau ei. Lucrurile s-au cam complicat de cand am crescut, nu am mai avut voie ( ale dracu’ legi :-l ), si cum nici Blondis si nici Habiba nu le au cu votul ca sa intru in cabina cu ele, am asteptat alegerile electorale din anul asta ca sa votez eu cu propriile mele unghiutze.
Problema este urmatoare: cu cine dracu votez?! Fiind foarte nehotarata, m-am gandit sa ma uit si eu timp de cateva seri la dezbateri de-astea politice. You know, emisiuni gen ” daca bla bla…eu voi face bla bla. Votati-ma!”. Doar ca anul asta structura unui discurs electoral nu mai e aceeasi. Nu am inteles mai nimic din toata propaganda asta si cred ca prostia mea nu are nici o legatura cu faptul ca sunt femeie. Mda, femeile si politica…
Am ajuns asadar la concluzia ca toti, dar tooooti candidatzi, in loc sa-si prezinte ideile pentru viitor, il criticau pe Basescu. WTF?! De parca nu era deja o persoana destul de controversata. Intrebat de prezentatorul unei emisiuni ce promite poporului, unul dintre candidatzi raspunde: „Pai multe, domnule! Nu ca Basescu care a facut si a dres si a facut din nou si a dres la loc…o sa fac, domnule!” … No shit! Si observ cu tristete ca exact acum cand pot si eu sa votez nu am cu cine! Pentru ca n-ash vota cu Marco Bela nici daca mi-ar face reducere de 90% la sutiene pe viata! Si de Becali nici sa nu aud, i’m not quite a sheep lover. Si apoi am mai auzit si de un candidat al partidului Verde, sau ceva de genul, un rocker de la mama lui…Dude, this ain’t Vama ( indiferent cat de mult imi place zona😡 ) and we don’t need weed in our country! Ma rog, restul ar fi Crin Antonescu, Oprescu, dar … ati simtit vreodata chestia aia care va spune sa nu alegeti o persoana pentru ca va scoate din mintzi fatza respectivului? Eh!!!
In concluzie, habar nu am cu cine sa votez, m-as orienta catre Basescu, cu riscul de a fi injurata de unii. Din mai multe rele, o alegem pe aia mai putzin rea intotdeauna, nu?🙂

P.S: Ati vazut panourile alea cu niste babe si cu sloganul „Traiti bine? Noi nu!” ? Daca nu, lucky you! Pe mine ma scot din sarite!