Cine critica telenovelele, ar trebui sa se uite un pic in jurul lui si sa se tzina bine! E imposibil sa iesi pe Bulevardul Tomis si sa nu vezi cate un Romeo Fantastic cu o Julieta de Platina langa el…Mai penibila decat imaginea cuplului, este iubirea lor in sine.Vorba unei prietene: el e urat, ea e urata, dragostea lor e urata. Dar nu toti au norocul sa fie doar uratzi!
Stiu ca poate o sa deschid un subiect kitch, deoarece sunt sigura ca poate ati remarcat perechile de genul, dar ati vazut si perechile normale, dar false? Acelea care mimeaza fericirea in public si acasa isi scot ochii? Do you know that fake love? Ohooo, you should.  O sa vedetzi multi oameni tzinandu-se de mana pe strada, dar nu toti sunt fericiti, si indragostiti nici atat! Am sa iau spre exemplu urmatoarea situatie: ma grabeam spre casa intr-o zi oarecare, incercam sa merg cat mai repede, un cuplu in fatza mea mergea destul de lent. S-au oprit sa se sarute; pardon! sa il sarute! El inchide ochii sictirit gen ” are we there yet..?”, ea il apuca cu ambele maini de cap si se aude un TZOOOK zgomotos.El deschide ochii ca trezit din somn, ea da din gene entuziasmata si ii shopteste ceva la ureche. El mormaie: „Si eu..”. Va las 3 secunde sa va prindetzi care a fost faza…
Un alt cuplu, poate chiar mai disperat si mai penibil.El o asteapta pe ea, ea vine si ii sare in brate, il saruta, dupa care amandoi dau sa inceapa sa se plimbe. Ea se agatza cu disperare de bratzul lui, el o scutura putzin si isi asheaza maneca de la hanoracul GUCCI, apoi ii intinde degetul mic.Ea se prinde cu toata mana de degetul lui si merge beata de fericire pe bulevard. Te iubeste, nu te iubeste…Nu e nevoie sa irosesti o floare ca sa afli asta, fato!
Dar sa lasam deoparte partea cu „desperate housewifes”. Am vazut si baietzi leshinatzi dupa scumpica lor.In troleu, exact cu spatele la mine se asheaza pe scaune un cuplu clasic „ubitha si ubithu”.Ea sta botoasa cu mainile in san, el langa ea incearca s-o consoleze.O pupa mai intai pe obraz, ea nimic. O pupa pe gura, ea nimic.Incepe sa coboare pe gat, ea nimic…Dupa cateva statii, el ii shopteste ceva la ureche, ea zambeste.Se ridica amandoi si la coborare, el ii lipeste o palma la fund de toata splendoarea si ea ii sare in bratze de fericire.Imi scapa ceva…?
Eu sunt genul ala de persoana care daca imi merge mie bine, vreau sa fac pe toata lumea fericita.Dar daca eu sunt suparata, atunci sa curga cu tristetze pentru toti! Cand eu nu am prieten sau imi merge prost intr-o relatie ( sunt fucked up total in ceea ce priveste dragostea), ma oftic teribil cand vad cupluri plimbandu-se de mana pe strada. But c’mooon! Chiar asha?! De ce si-ar mima cineva fericirea si propria relatie?! E atat de penibil si de prostesc…Si eu care credeam ca fostii mei sunt niste retardatzi. Hey guys, imi retrag cuvintele…
…dar nu si faptele! >:)