Am organizat de curand un concurs de Miss si Mister. What can i say? Nici nu stiam in ce m-am bagat…In ciuda incercarii mele de a face totul din timp si cat mai bine, am primit numai lovituri neasteptate.
Cea mai urata a fost cea primita de la club. Pentru ca pentru multi sunt o fata rafinata, nu am sa dau numele locatiei, dar pentru ca de fapt si de drept numai finutza nu sunt,ma declar total dezamagita de clubul asta! (asta curantzandu-mi un pic limbajul). Pe scurt, concursul trebuia sa inceapa la ora 22:00 si noi la ora 20:00 trebuia sa intram sa facem o repetitie. Ce am gasit in unul dintre cele mai de fitze cluburi din Constanta? Un santier in lucru! Praf peste tot, canapele rasturnate, muncitori everywhere si o harababura de nedescris, fara a mai mentiona scena care arata practic ca o masa un pic mai lunga. As fi putut lua o cina romantica cu iubitul meu daca ash fi fost genul siropos; el la un capat, eu la celalalt…si la mijloc fetele mele de la Miss pe post de lumanari care la inceput erau speriate de faptul ca aveau sa cada de pe „scena”.Pe buna dreptate! Ma mir ca nu au avut loc accidente de genul…Daca intrai pe la ora 20:30 in club, i-ai fi gasit pe baietzi la baie incercand sa se schimbe, pe fete incercand sa stea pe scena si pe mine zbierand disperata in mijlocul lor.Am incercat sa o scoatem la capat, am scos multe mishcari de dans, l-am redus practic la jumate! Sunet de bormashina, femei de serviciu la tot pasul, ordine de genul ” Ba, muta masa dincolo! Am nevoie de cineva aici! Bagami-ash..!!! Cine lipseste?!”, si cireasha de pe tort, eu cu fetele pe fundal „5,6,7,8…si 1,2,3,4…hai inca o data!”…Again, what can i say…?
Concursul a iesit bine in medie de 80%, au aparut mici greseli.Dar cu toate astea, ma declar mandra de fetele si de baietzii mei din concurs.Nu ma asteptam sa le iasa atat de bine, sa defileze atat de frumos, sa fie atat de expresivi cu totii si sa primeasca atatea aplauze. Pe scurt, nu ma asteptam sa arate atat de bine!!! Fetele m-au lasat masca cand au urcat pe scena ( mai ales la defilarea de seara)…pentru ca sunt genul acela de fete care la repetitzii veneau in teneshi, blugi, tricouri mai largi unele si cateva chiar nemachiate. Genul acela de fete care sunt frumoase pentru ca sunt frumoase, nu pentru ca unele sunt mai slabutze sau pentru ca altele sunt mai grasutze.Genul ala de fete cu care potzi vorbi, care prind mai greu anumitzi pasi sau anumite mishcari, dar care te asculta cand le dai un sfat si repeta pana le iese bine.Cel mai mult imi placea sclipirea aceea inca inocenta din ochii lor, pe care si-au pastrat-o chiar si cand defilau… Niste obsedatzi se lipisera de scena si le admirau.Stiti si voi tipul ala de baietzi care nu au parte de femei, ci de „pisi”, tipul de baietzi care isi dau drumul numai cand vad un toc de 10cm.Ei vedeau doar craci si sani, eu vedeam niste fete obishnuite care aratau splendid in seara aia…
Cu baietzii de la Mister a mers mereu mai greu.A durat ceva pana au prins pasii pentru defilare, pana si-au facut dansul.Dar la final au fost mai apreciati chiar decat fetele ( de catre publicul feminin, of course! )! S-au mishcat pe scena ca niste modele masculine a la Catalin Botezatu si au avut un sincron superb.Au stiut sa faca atmosfera, ce mai…Daca in fete aveam incredere ca or sa se descurce, ei mi-au intrecut asteptarile.Dupa concurs, pe unii i-am vazut pe canapele cu mai multe fete in jurul lor, iar pe castigatorul concursului cu cate o fata diferita de fiecare data cand trecea pe langa mine…si am fost mandra de ei, doar eu i-am crescut, nu?😡 Dar totushi erau aceeasi baietzi la care eu am mai tzipat cateodata la repetitzii, dar cu care radeam si glumeam deseori…
In fine, poate astea sunt detalii pentru unii.Avand in vedere ca intr-un club nu tocmai mare au incaput vreo 500 de oameni, ca pana si presa a scris despre Balul Antidrog si ca toata lumea mi-a spus ca a iesit foarte bine, ma declar partial multumita.Oricum, va fi ultima experintza de genul.Nu regret insa faptul ca i-am cunoscut pe cei de la Miss si Mister mai bine.Serios, chiar se ascunde mult mai mult in spatele unei coronitze castigate! Dar cum spuneam, astea sunt doar niste lucruri din spatele cortinei pentru niste simpli spectatori…:)