Cu toate ca sunt nu stiu cate motive pentru care eu mi-as face blog, e mult mai simplu sa il spun pe cel mai banal: Blonda mi-a propus asta. De fapt, m-a intrebat daca vreau blog pe un ton gen “VREI BLOG!”, iar pe mine, una, ma inspaimanta groaznic vena care ii pulseaza cateodata nevos Blondei pe frunte si ochiul tremurand. Plus ca ritmul respiratiei ei deja se accelerase si cum Blonda oricum arata de parca trage aer in piept si nu il mai da afara, nu am vrut sa ii fac si mai mult rau.

Glumesc ( I do that sometimes…)…Dar Blonda chiar are de gand sa faca o afacere din mine. Are impresia ca o sa am multi cititori…Poate probabil pentru ca am mereu ceva de zis. Exista atatea lucruri pe lumea asta care merita puse in discutie si cum noul trend este blogul, I’ll deal with it. Trebuie sa recunoasteti si ca este cea mai inofensiva forma de critica si de ironie, oricine poate sa zica ce vrea pe monitor. Penale mi se par fetele care considera ca blogul este un jurnal intim si care descriu in detaliu ultima intalnire gen “pimp my..”cu scumpi din dormitor. La fel de penibili sunt si baietii cu ochelari gen “funduri de borcan” si cu Bing Bang-ul pe fata, care isi dau parerea in legatura cu orice nu pot sa faca ei. Nu spun ca nu ar fi si oameni normali care chiar au ceva de spus, but let’s be honest: majoritatea sunt de-alde fute vant si aduce ploaie, vorba sora-mii. De, fiecare cu frustarile lui acuma… Pana la urma, este nevoie sa existe toate felurile de oameni ca sa faci o lume…Asta nu inseamna ca o sa tolerez pe net ceea ce oricum trebuie sa tolerez in viata de zi cu zi, la dracu’! Asa ca nu rade, citeste inainte…

P.S: pentru orice viitoare plangere, kill the blonde!

P.P.S: daca blogul va fi inchis in urmatoarele 24 de ore, that means that the blonde killed me!

Miau!