Pentru ca sunt desenele copilariei mele: “Viata cu Louie”, “Copiii de la 402″, “Piratul Jack cel teribil”, “Ce-i cu Andy?”, “Pisoiul Eek”, “Lumea lui Bobby” si multe altele ( pe langa cele produse de Disney).
Pentru ca adorm in fiecare seara cu replicile lui Andy Anderson in urechi sau cu vocea stridenta a lui Nancy. Si pentru ca uneori mi-e un dor teribil sa mai fiu copil :) pentru ca am avut intr-adevar, o copilarie fericita si nu stiu cati dintre viitorii adulti pot spune acelasi lucru despre ei!
Pentru ca desenele difuzate pe Cartoon sau pe Jetix in zilele noastre sunt niste porcarii violente fara pic de haz, si ne mai intrebam de ce aia mici de a 5-a sunt asa de retardatzi in majoritatea lor! Din desene animate ca cele amintite mai sus am invatat limba engleza, cand difuza Jetix’u “Printesa Capshunica” nici macar reclamele de pe canal nu erau in limba romana!
Chiar vorbeam cu Larisa un pic mai devreme… vrea si ea un site de unde poate sa descarce seria completa din “Viata cu Louie”, pentru ca cele de pe YouTube sunt taiate. Eu ma multumesc si cu alea… Bine ca avem grija sa promovam “vedete” ca Hannah Montana sau cum naiba s’o scrie, care oricum or sa ajunga tarfe peste cativa ani, si uitam cum e sa ne uitam la Tom si Jerry. Halal televiziune, halal media…
Cu toate astea, “Viata cu Louie” ramane in topul meu personal ca cel mai bun desen de pe Fox Kids, si cred ca multi altii de varsta mea ar spune la fel… Povestirile lui Andy din razboi, vocea lui Louie si felul in care Glen Glen ii poceste numele ( Lufa, Loulou, Bubulu, Lubenitza, Louisiana, etc) sunt elemente care pot sa bata ushor orice “Highschool musical”, oricat de indreptat cu placa ar fi parul lui Zack Efron!

Si pentru ca tot e iarna si viscol afara, va invit sa urmariti ( pe bucatele, asta e! ), un episod din “Viata cu Louie” – Surprize de Craciun. O sa mai pun inca unul si mai incolo 8-> . Enjoy!

P.S: replicile lui Andy sunt geniale: “Cand eram copil, nu ne faceam cadouri, eram saraci. Ne faceam dureri de cap!” =))) si “Al naibii copil, le stie pe toate…stai sa vezi cand o sa fie soacra!” =)) PRICELESS!!! 8->